Nyhetsbrev

Gi en verdi til mottaker av nyhetsbrevet du sender, og bygg kundelojalitet. Epost-markedsføring utgjør et av de mest presise verktøy for å legge grunnlaget for dette. Med nyhetsbrev på e-post kan du skreddersy budskapet til målgruppen din og planlegge budskapet til rett tid. Dette er kanskje det mest lønnsomme tiltaket du kan gjøre med den digitale markedsføringen din og er 100 % målbart. Vi hjelper deg med å sette opp en nyhetsbrevløsning i din profil i et brukervennlig system, som er enkelt tilpasset mobile enheter.

Planlegg godt
Mail brukes daglig av over halvparten av verdens befolkning og dette er en kanal folk er kjent og fortrolig med. Best respons får du om du tilpasser innholdet i nyhetsbrevet ditt til mottaker. Jo mer personlig brevet er, jo mer fornøyd er abonnenten. Dette fører igjen til økt åpningsfrekvens og klikk.

Design
Utseende spiller en rolle også på nyhetsbrev. Få et nyhetsbrev som er troverdig og profesjonelt i din visuelle profil. Ser det trist og kjedelig ut, risikerer du at det ikke blir åpnet.

Evaluering
Du kan ikke se hva mottakeren leser, men du kan se hva de klikker på. Så fort leserne begynner å klikke kan vi samle statistikk som gjør det mulig å forbedre nyhetsbrevet til neste utsendelse.

Noen tommelfingerregler for utsendelse
Mandag morgen er det mye som skal sjekkes i de fleste innbokser, så det kan være lurt å unngå denne dagen for utsendelse. Har du nettbutikk og skal sende til privatkunder, kan søndag ettermiddag/kveld være en idé. Da har folk som regel mer tid og slapper av med shopping hjemme i sofaen. Har du et tilbud med tidsfrist, kan det være lurt å sende ut en påminnelse før fristen går ut.

 

Send oss en forespørsel på kontaktskjema under så hører du i fra oss

Kontakt oss